هنر پخت و پز

تازه ترین و بروزترین جملات و شعر عاشقانه کوتاه برای همسر

1399/12/16 14:43
نویسنده : هاله
304 بازدید
اشتراک گذاری


جملات با احساس برای همسر
عکس پروفایل مفهومی بدون متن دخترانه و پسرانه عاشقانه و زیبا 
 
خواب می دیدم که تو مال من هستی،
و زمانی که بیدار شدم لبخند زدم
چون فهمیدم که خواب و رویا نبود.
تو مال من هستی عشقم!
 
 
من خیلی خوشبختم!
چون تو را دارم، کسی که هیچ وقت دلم را نمی شکنی
و هیچ وقت ترکم نخواهی کرد
 
 
هر بار که ذهنم مشغول میشه،
تنها به عشق و محبت تو فکر می کنم
تا روحم آسوده خاطر شه و آرامش پیدا کنه!
این قدرت عشق و محبت توئه عزیز دلم!.
 
 
ناگهان تو از راه رسیدی
و خوشبختی مانند پروانه ای بود
که پر زد و روی شانه هایم نشست
 
 
از همان روزی که تو را دیدم
مفهوم عشق را درک کردم
و از آن روزی که با تو ازدواج کردم
مزه شیرین زندگی را چشیدم
بند دلم در دستان توست نفسم!
 
عکس عاشقانه دونفره لاکچری بدون متن برای پروفایل
 
جملات دلبری برای همسر
آسان تر نگاهم کن، من تا عشق بیشتر نخوانده ام!
 
 
اتفاقِ عشق بینِ من و توست،
نگران نباش.
هیچ اتفاقی اتفاقی نیست.
 
 
زمانی که نگاه تو را دارم، حس می‌کنم زندگی رنگی به خود گرفته،
حال هوایم لطیف، همیشه خوب، در آن سمت نگاه تو درگیر آرامشم.
همین که تو را دارم، برایم کافی است.
همیشه بمان. همیشه کنارم باش تا با یک یک نفس‌هایت نفس بکشم.
همیشه باش، همیشه باش، همیشه باش تا حالم همیشه خوب باشد.
 
 
به من بگو : …
تکلیف چشمانم چیست …؟!
لنگر اندازم …
و … عاشقی ” کنم ….
یا …چتر بردارم …
و … دلبری ” کنم …؟!
 
 
هر دفعه که به تو نگاه می‌ کنم
جمله‌ ای آشنا به ذهنم خطور می ‌کند
در این دنیا چیزی هست
که ارزش زندگی کردن دارد؛ تو!!!!
 
 
آسمان هم باشی، بغلت خواهم کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)